2020-11-10

„Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla potrzeb Klubu Senior w Temeszowie”

 

 

Znak sprawy RIIiPP.271.65.2020.MG                                                       Dydnia, 10.11.2020 r.

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

w postępowaniu o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro

 

 

Działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, Gmina Dydnia zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego

 

1. Nazwa oraz adres zamawiającego

Nazwa zamawiającego: Gmina Dydnia

Adres zamawiającego: Dydnia 224

Kod miejscowość: 36-204

Telefon: (13) 430 81 21

Faks: (13) 430 31 94

Adres strony internetowej: www.gminadydnia.pl

Adres poczty elektronicznej:urzad@gminadydnia.pl

 

2.Rodzaj zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: robota budowlana, dostawa, usługa

 

3. Nazwa zamówienia:

 

Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla potrzeb Klubu Senior + w Temeszowie”


 

4.Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

 

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń dla potrzeb Klubu Senior + w Temeszowie w sprzęt AGD/TV/AUDIO, osprzęt sanitarny, sprzęt sportowy do rehabilitacji i ćwiczeń, meble, wyposażenie kuchni, pomoce dydaktyczne, gry, wieszaki i meble biurowe. Wyposażenie musi być fabrycznie nowe, najlepiej wyprodukowane w roku 2020, nie starsze niż z 2018 roku, nieużywane, nie będące przedmiotem ekspozycji, posiadające wymagane parametry techniczne, znajdujące się w stanie nieuszkodzonym i sprawne technicznie, spełniające wymagane polskie normy.

Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność za dostarczony towar.

W skład przedmiotu zamówienia wchodzi wyposażenie podzielone na 8 części wg ich rodzajów:

 

 

 

  1. Meble

  2. Sprzęt RTV, AUDIO

  3. AGD Małe

  4. AGD akcesoria i gospodarstwo domowe

  5. AGD Duże

  6. Pomoce dydaktyczne

  7. Osprzęt sanitarny

  8. Sprzęt sportowy

 

 

 

Szczegółowy zakres (Roboty Dostawy Usługi) objętych niniejszym zamówieniem określa opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2).

 

Kody CPV:

39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego

30200000-1 Urządzenia komputerowe

32300000-6 Odbiorniki telewizyjne i radiowe

39120000-9 Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39110000-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

25243300- 2 Artykuły gospodarstwa domowego i toaletowe z tworzyw sztucznych

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 
39224300-1Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
37440000-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy
39221200-9 Zastawa stołowa
39150000-8 Różne meble i wyposażenie

39140000-5 Meble domowe

39110000-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

 

 

Warunki płatności: faktura VAT z terminem płatności do 14 dni

Okres gwarancji: 24 miesiące

 

Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Nazwa kryterium - cena * lub koszt * Waga 100% Inne kryteria: ……………… Waga ..….%

 

6. Termin wykonania zamówienia :

do 17.12.2020 r.

 

7. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia 19.11.2020r. do godz.10:00 w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy w Dydni, adres: Dydnia 224, 36-204 Dydnia

Adres email: urzad@gminadydnia.pl

 

8. Miejsce i termin otwarcia/prezentacji ofert:

Oferty zostaną otwarte/zaprezentowane dnia 19.11.2020 r. o godz.10:15 wsiedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy w Dydni

Dydnia 224

36-204 Dydnia, pokój nr 105

Otwarcie/zaprezentowanie ofert jest jawne.

 

9. Informacja na temat zakresu wykluczenia:

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

10. Dopuszczalne formy składania ofert:

- zamknięte opakowanie,

- e-mail na adres poczty elektronicznej zamawiającego -urzad@gminadydnia.pl

- faks: (13) 430 31 94

 

11. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

Osoby ze strony zamawiającego upoważnione do kontaktowania się z wykonawcami:

a) w sprawach opisu przedmiotu zamówienia – Teresa Szelest/Zyta Sokołowska / tel. (13) 430 8127

  1. w sprawach procedury udzielenia zamówienia – Marcin Gładysz / tel. (13) 4308154

- w terminach do dnia 18.11.2020 r. w godz.14:30.

12. Klauzule dotyczące możliwości powtórzenia czynności lub unieważnienia postepowania:

1. Zamawiający i/lub Wykonawca może żądać powtórzenia czynności lub unieważnienia postępowania, jeżeli podmiot/podmioty biorące udział w postępowaniu wpłynęły na jego wynik w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami.

1. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny

 

Załączniki:

  1. formularz ofertowy

  2. opis przedmiotu zamówienia

  3. projekt umowy wraz z załącznikiem nr 1 klauzula RODO

  4. kosztorys ofertowy załącznik do formularza

 

 

 

 

Wójt Gminy Dydnia

Alicja Pocałuń

 

 

* niepotrzebne skreślić.

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..