Dydnia, dnia16.08.2022 r.
RIIiPP.271.35.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000zł
Działając w oparciu o regulamin określający ramowe procedury udzielania zamówień, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 130 tys. złotych, w imieniu Zamawiającego zapraszam do złożenia oferty na: „Remont budynku i schodów zewnętrznych w Domu Ludowym w Krzywem”
1. Nazwa oraz adres zamawiającego
Nazwa zamawiającego:
|
Gmina Dydnia
|
Adres zamawiającego:
|
Dydnia 224
|
Kod. Miejscowość:
|
36-204 Dydnia
|
Telefon:
|
tel. (13) 4303002
|
Faks:
|
tel./fax (013) 4303194
|
Adres strony internetowej:
|
www.gminadydnia.pl
|
Adres poczty elektronicznej:
|
urzad@gminadydnia.pl,
|
Godziny urzędowania:
|
7:15 – 15.15
|
2. Rodzaj zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: robota budowlana, dostawa, usługa
3. Nazwa zamówienia:
„Remont budynku i schodów zewnętrznych w Domu Ludowym w Krzywem”
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakresem przedmiotu zamówienia jest: Remont schodów zewnętrznych, cokołu wg załączonego przedmiaru.
Szczegółowy zakres (Roboty Dostawy Usługi) objętych niniejszym zamówieniem określa:
- formularz ofertowy- załącznik nr 1
- projekt umowy - załącznik nr 2
- przedmiar robót – załącznik nr 3
- klauzula RODO – załącznik nr 4
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5.Warunki płatności: faktura VAT z terminem płatności do 21 dni
6. Okres gwarancji:36 miesięcy od bezusterkowego podpisania protokołu odbioru przez
Zamawiającego
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium - cena * lub koszt * Waga 100 %
O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena oferty. Przez cenę oferty należy rozumieć
cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w ofercie.
8. Termin wykonania zamówienia: do 07.10.2022 r.
9. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 25.08.2022 r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy w Dydni, adres: Dydnia 224, 36-204 Dydnia (p.102 sekretariat) – forma pisemna zamknięte opakowanie, lub przesłać w postaci elektronicznej na adres email: urzad@gminadydnia.pl.
10. Miejsce i termin otwarcia/prezentacji ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia 25.08.2022 r. do godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy w Dydni, Dydnia 224, 36-204 Dydnia, pokój nr: 106. Otwarcie/zaprezentowanie ofert jest jawne.
11. Informacja na temat zakresu odrzucenia i wykluczenia ofert:
1 Zamawiający odrzuca ofertę, w szczególności jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
b) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
c) jest nieważna na podstawie właściwych przepisów Kodeksu cywilnego,
d) została złożona po upływie terminu składania ofert i w niewłaściwym miejscu
2. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c)pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
12. Sposób przygotowania i dopuszczalne formy składania ofert:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub postaci elektronicznej (jako skan dokumentu). Ofertę stanowi wypełniony Formularz oferty – zgodnie z wzorem określonym w zał. Nr 1 wraz z kosztorysem ofertowym i klauzulą RODO (zał. Nr 4).
Oferty należy składać w następujących formach:
- zamknięte opakowanie,
- e-mail na adres poczty elektronicznej zamawiającego - urzad@gminadydnia.pl
13. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
Osoby ze strony zamawiającego upoważnione do kontaktowania się z wykonawcami:
a) w sprawach opisu przedmiotu zamówienia – Krzysztof Wal /tel. (13) 4308154
b) w sprawach procedury udzielenia zamówienia – Marcin Gładysz /tel. (13) 4308154
- w terminach do dnia 24.08.2022 r. w godz. 14:00.
14. Klauzule dotyczące możliwości powtórzenia czynności lub unieważnienia
zapytania ofertowego:
1. Zamawiający i/lub Wykonawca może żądać powtórzenia czynności lub unieważnieniu
postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego, jeżeli
podmiot/podmioty biorące udział w postępowaniu wpłynęły na jego wynik w sposób
sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami.
2. Zamawiający może zakończyć zapytanie ofertowe bez dokonania wyboru oferty,
w szczególności gdy:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający
może zwiększyć ta kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
c) zapytanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą,
d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie zapytania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej
przewidzieć,
3. Zapytanie ofertowe może zostać unieważnione przez Zamawiającego bez podania przyczyny
(bez podania uzasadnienia) w każdym momencie, co nie stanowi podstawy do roszczenia
sobie prawa ze strony Wykonawcy do realizacji zamówienia.
15. Inne postanowienia
W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której szczegółowe postanowienia zawiera zał. Nr 3 – Projekt umowy.
W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem.
Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o zakres przedmiotu zamówienia określony w pkt.4 i przedmiar robót (załącznik nr 3) zawierający zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych.
Załączniki:
- formularz ofertowy - załącznik nr 1
- projekt umowy - załącznik nr 2
- przedmiar robót - załącznik nr 3
- klauzula RODO – załącznik nr 4
W imieniu Zamawiającego
Wójt Gminy Dydnia
Alicja Pocałuń