2022-08-16

Remont budynku i schodów zewnętrznych w Domu Ludowym w Krzywem

Dydnia, dnia16.08.2022 r.

RIIiPP.271.35.2022

ZAPYTANIE OFERTOWE 

w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000zł

                                                           

Działając w oparciu o regulamin określający ramowe procedury udzielania zamówień, których  wartość  szacunkowa nie przekracza kwoty 130 tys. złotych, w imieniu Zamawiającego zapraszam do złożenia oferty na: „Remont budynku i schodów zewnętrznych w Domu Ludowym w Krzywem”

1. Nazwa oraz adres zamawiającego

    Nazwa zamawiającego:     

Gmina Dydnia

    Adres zamawiającego:      

Dydnia 224

    Kod. Miejscowość:             

36-204 Dydnia

    Telefon:                              

tel. (13) 4303002

    Faks:                                    

tel./fax (013) 4303194

     Adres strony internetowej:  

www.gminadydnia.pl

    Adres poczty elektronicznej:  

urzad@gminadydnia.pl,  

    Godziny urzędowania:      

7:15 – 15.15

 

2. Rodzaj zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: robota budowlana, dostawa, usługa

 

3. Nazwa zamówienia:

„Remont budynku i schodów zewnętrznych w Domu Ludowym w Krzywem”

 

4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 

Zakresem przedmiotu zamówienia jest: Remont schodów zewnętrznych, cokołu wg załączonego przedmiaru.

Szczegółowy zakres (Roboty Dostawy Usługi) objętych niniejszym zamówieniem  określa: 

  • formularz ofertowy- załącznik nr 1
  • projekt umowy - załącznik nr 2
  • przedmiar robót  – załącznik nr 3
  • klauzula RODO – załącznik nr 4

Oznaczenie  wg Wspólnego Słownika Zamówień: 

CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne

Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

5.Warunki płatności: faktura VAT z terminem płatności do 21 dni 

6. Okres gwarancji:36 miesięcy od bezusterkowego podpisania protokołu odbioru przez
       Zamawiającego 

7.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

      Nazwa kryterium     -    cena *  lub   koszt *             Waga  100 %                     

      O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena oferty.  Przez cenę oferty należy rozumieć
      cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w ofercie.                                             

8. Termin wykonania zamówienia: do 07.10.2022 r.

9. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia 25.08.2022 r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy w Dydni, adres: Dydnia 224, 36-204 Dydnia (p.102 sekretariat) – forma pisemna zamknięte opakowanie,  lub przesłać w postaci elektronicznej na adres email: urzad@gminadydnia.pl.

10. Miejsce i termin otwarcia/prezentacji ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia  25.08.2022 r. do godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy w Dydni, Dydnia 224, 36-204 Dydnia, pokój nr: 106. Otwarcie/zaprezentowanie ofert jest jawne.

11. Informacja na temat zakresu odrzucenia i wykluczenia ofert:

1  Zamawiający odrzuca ofertę, w szczególności jeżeli:

     a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,

     b) zawiera błędy w obliczeniu ceny,

     c) jest nieważna na podstawie właściwych przepisów Kodeksu cywilnego,

     d) została złożona po upływie terminu składania ofert i w niewłaściwym miejscu

2. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu  zamawiającego czynności związane z przygotowaniem                               i przeprowadzeniem procedury wyboru  wykonawcy a wykonawcą, polegające                                    w szczególności na:

     a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

     b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

     c)pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
           pełnomocnika,

     d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
            w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
           w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

12. Sposób przygotowania i dopuszczalne formy składania ofert: 

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub postaci elektronicznej (jako skan dokumentu). Ofertę stanowi wypełniony Formularz oferty – zgodnie z wzorem określonym w zał. Nr 1 wraz z kosztorysem ofertowym i klauzulą RODO (zał. Nr 4).

Oferty należy składać w następujących formach:

- zamknięte opakowanie,

- e-mail na adres poczty elektronicznej zamawiającego - urzad@gminadydnia.pl

 

13. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami. 

Osoby ze strony zamawiającego upoważnione  do kontaktowania się z wykonawcami:

a) w sprawach opisu przedmiotu zamówienia – Krzysztof Wal /tel.  (13) 4308154

b) w sprawach procedury udzielenia zamówienia – Marcin Gładysz  /tel.  (13) 4308154

  • w terminach  do dnia 24.08.2022 r. w godz. 14:00.

14. Klauzule dotyczące możliwości powtórzenia czynności lub unieważnienia
           zapytania  ofertowego: 

1. Zamawiający i/lub Wykonawca może żądać powtórzenia czynności lub unieważnieniu
      postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego, jeżeli
      podmiot/podmioty biorące udział w postępowaniu wpłynęły na jego wynik w sposób
      sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami.

2. Zamawiający może zakończyć zapytanie ofertowe bez dokonania wyboru oferty,
      w szczególności gdy:

a)    nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,

b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
        Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający
        może zwiększyć ta  kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,

c)    zapytanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą,

d)  wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie zapytania lub wykonanie
       zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej
       przewidzieć,

3.  Zapytanie ofertowe może zostać unieważnione przez Zamawiającego bez podania przyczyny
      (bez podania uzasadnienia) w każdym momencie, co nie stanowi podstawy do roszczenia
      sobie prawa ze strony Wykonawcy do realizacji zamówienia.  

 

15. Inne postanowienia

W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której szczegółowe postanowienia zawiera zał. Nr 3 – Projekt umowy.

W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem.

 

Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o zakres przedmiotu zamówienia określony w pkt.4 i przedmiar robót (załącznik nr 3) zawierający zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych.

Załączniki:

  • formularz ofertowy - załącznik nr 1
  • projekt umowy - załącznik nr 2
  • przedmiar robót - załącznik nr 3
  • klauzula RODO – załącznik nr 4

          

 

        W imieniu Zamawiającego

Wójt Gminy Dydnia

                                                                                                                                        Alicja Pocałuń   

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..